Wieniec dla generała
Stary młyn nad potokiem
Cały naród buduje marynarkę wojenną!
Czarownice, gniotki, płanetnicy
Muzyczna kapsuła czasu
Franko-flamandzka polifonia w twórczości szesnastowiecznego Lwowczyka
Syreny, skorpiony i święty Krzysztof
Gdzie wilki zimują
Słodki świat oleodruków
Portrecista najwymowniejszej ze sztuk
Jak Stanisław Noakowski starał się ocalić od zapomnienia polską architekturę
Pastelowe "główki" Teodora
"W Chochołowskiej krokusy w szalonych ilościach podobno"
Pokój na froncie, walka w muzeach
Laski łaski
Skandal w teatrze
Hełm dostosowany kształtem "do typu słowiańskiej czaszki"
Księżna zamurowana
Skarb ze strychu
Francuzka w Polsce
Renesansowa mistrzyni
Kielich pełen tajemnic
Obowiązki i zabawy dzieci wiejskich
Pierwsze złoto olimpijskie dla Polski
Trzy muzyczne impresje z "Odysei"
Tryptyk fortepianowy "Metopy" opus 29 Karola Szymanowskiego
Powstańczy sztandar i odznaka "wampira szwabskiego"
Kamienny panteon nowej ideologii – bez najważniejszej postaci
Dzieło muzyczne o zatopionym mieście u wybrzeży Bałtyku
Orzeł spod Maciejowic
Czy damski garnitur daje supermoce? Projekty Jerzego Antkowiaka dla Mody Polskiej z kolekcji Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi
"Lżyć i bić się nie godzi". Tajemniczy obraz z karczmy ratuszowej w zbiorach Muzeum Ziemi Wschowskiej
Portrecistka korespondencyjna. "Portret Marii z Czartoryskich Wirtemberskiej" Angeliki Kauffmann z Muzeum – Zamku w Łańcucie